24h購物| | PChome| 登入
2003-08-22 13:03:27| 人氣23| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

在地如在天

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

咁耐冇寫日記,都因為又係一個懶字,同埋可能又冇乜心機咁。呢個暑假都只係剩下十日都不夠就完結啦~好似冇乜做過咁。成日匚屋企都唔知做咩~

前日中午本來訓訓下覺,但突然心升來潮,就拎左本大學選科的物體黎睇,順便睇下我有咩科揀。揀揀下,結果連埋高級文憑,總共差不多有二十個選擇。哈哈~~全部都係我鍾意o個尐,有一個揀左出黎,都唔知arm唔arm我,就你飲食管理,唔知將來我可唔可以去吉吉家度做呢~~~嘻嘻!!我又揀左酒店管理,但你有好多人爭呀~~不過,我諗我揀呢一竿唔係冇得讀ge~至少我舅父係做酒店的,有咩問題可以向佢請教啦~不過我最想的......當然係讀歷史啦~

但....之後o個晚做左個test,個test話我適合讀尐對人的科目,有冇攪錯呀!!!!不過,算啦~~神會比一條適合我的路比我。但....都係要努力讀書。

昨日同eric去報名補習,只係比四分一的價錢,呵呵!但下期又要比番四百多元。不過說真的,英皇的服務係又差,佢地公司的優惠條款竟然連做counter的都不清楚,上次攪到芬,我,婷婷同eric白走一趟!點做野呀!

報完名,兩條人就去左去美門"打等"。我原本有兩本書唔知想買邊本,終於有個決定lu~o個本書叫在地如在天。~另外仲eric買左本書,o個本靈修書的作者寫的內容不錯呀!佢買左就可以借來囉~哈哈!!但...買的過程有點攪笑,仲遭人地的白眼,當然唔係我比人眼望望啦~

返到屋企,終於差不多完成第一份功課啦~唉!好唔想掂其他功課呀~唔識做!

今日朝早,與愛人重聚。今早媽媽買左牛肉飯比我吃呀!!好正呀!同佢分別二個多禮拜,吃完有一種好開心同滿足的感覺。sweet!好感謝主做左牛牛,如果唔係我就食唔到咁美味的人間極品囉~

昨晚終於開左個討論板,唔係我主意,但係網主有見最近青年區討論風氣盛行,特地開了一個討論板比大家討論。本來係好難找的,找了許久也找不到,因為找不到登入的地方。感謝主昨晚比我開左個討論板,希望真係有弟兄姊妹討論問題啦~

呢個就係討論板的網址~http://www.voy.com/158060/

台長: yAnNie 蘭蘭
人氣(23) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 社會萬象(時事、政論、公益、八卦、社會、宗教、超自然)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文