24h購物| | PChome| 登入
2003-04-15 02:15:13| 人氣38| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

唔唔......

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

小ken,你唔使羨慕我喎~其實,每個人都有開心同唔開心o既野,只係睇下你點樣安排佢地o既下場o者。有尐人會選擇同人分享,希望尋找一個適合的方法去處理自己的情緒。但有些人卻選擇自己解決,收埋收埋,同自己打仗,等自己攪定,卻使自己遍體鱗傷。

生活每日既是如此,又卻未有什麼大難題要解決,為什麼要把小事看作大事題般哩?有許多人,比我們所遇到的更不幸,既然如此,幹嘛不為自己生活添加色彩哩?生活是你、生命也是你,在我們未有煩瑣之年盡情釋放自己,有何不可?樂觀一點,生活才美好,凡事才能轉機,能達成功呀!

名人海倫凱勒曾說:樂觀精神是帶領我們獲致成就的信念。若沒有希望與信念凡事皆難成。

故此,我選擇盡量為自己豁開憂愁,雖然當中當然有些還繞在心中,但還總要樂觀樂觀!笑~是讓自己開心的方法,令自己先放鬆,然後才面對問題。一齊交給神吧~~!!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
四月十四日

今天起床起遲了耶!十一點才起床。好彩開電視還可看到王力宏,哇~很帥呀!唱歌我覺得很好聽,唔唔~~^^

今日食西瓜,記起上年匚深培,中文張sir話食西瓜落鹽係好好食,才帶出西瓜真味。當時我同阿媽講話佢傻,但比媽話我唔識野,食西瓜係可以落鹽,仲會好食尐tim~咁我咪又試下囉!唔知我係咪唔應該落粗鹽呢?好咸,但又好似幾鮮甜喎!下次有餐桌鹽,先再鹽啦!!

我今日賀係試左好多野呀!我五點幾,肚餓啦~因為我今晚八時許才吃飯,所以我要先食包包。我正徘徊緊:我應該整蒜蓉包好呀!定牛油麵包好喎。我就突然諗到:不如我整奶醬多呀!橫豎我又好久沒食過嘛!試試囉!不過也第一次弄。
哇~~食下去第一口,美味非常,有些像茶餐廳風味;第二口,感覺有點......想嘔。咦~鬼咩牛油拿去焗時,都不平均地熔在麵包上,攪到有尐"淋:的感覺,但......其實味道又不真是不好哩!哈哈~~

台長: yAnNie 蘭蘭
人氣(38) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 社會萬象(時事、政論、公益、八卦、社會、宗教、超自然)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文