24h購物| | PChome| 登入
2003-11-19 13:57:15| 人氣36| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

著晒火! i'm on fire 2

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

星期日,朋友在報他社的旅行團時,大家發現了那行程有數個錯處,當時我已心想:要是在我公司的話…嘿嘿…誰料昨天真的發生了…老細無意間(可能有意…但我唔知)睇到其中一位同事的報價單有很多錯誤…於是急召我們過去…仲要大家即場玩找錯處遊戲…之後老細勸諭我們要更小心云云…但…那同事(就係搞到我著晒火果位)…根本…明知錯都唔理…其實改番都唔使好多時間…佢都不做…基本上每次拿佢的行程都要大改特改…之後下午叫下午茶時,無意中俾佢發現張餐單有別字喎…佢立刻對我說”人地都係咁…有乜所謂..”.唉,聽到為之氣結.別人的長處又唔見你學?

意見接受(表面上),行動照舊

道不同,不相為謀呀…

台長: yangqin
人氣(36) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 社會萬象(時事、政論、公益、八卦、社會、宗教、超自然)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文