24h購物| | PChome| 登入
2004-02-28 23:59:00| 人氣5| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

040227 最煩腦問題

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

早上另一位師傅繼續來裝機,但他忽然問我要電腦IP同埋其他資料…我公司電腦的IP係自己派架喎…點搞呀?...踢番個波俾老細,青衣vincent…與此同時,會計姐姐部腦又死!XYZ…佢個機箱還要放得好入…點插線….我肥呀…好窄呀個䒷底…係我攪完會計部機時,裝新影印機已經搞掂重要一步,可喜可賀…不過難為我成朝都係對住其他人的機做事…好多報價呀大佬…途中更為了聽一哥電話,錯過了發光人與使徒激戰的精采場面…太可惜了!

中午,大夥兒跟亨利farewell,因為感冒未清,不能吃熱氣食物,對我來說即是無野落肚…好肚餓呀!

下午,開始試玩影印機,係好快,但勁嘈,而且食紙時好”惡”,有時都會俾佢嚇親

台長: yangqin
人氣(5) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文