24h購物| | PChome| 登入
2005-08-02 20:41:09| 人氣15| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

受傷了......

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日做義工,
帶幼兒英語會話班~
我同燕子一班,可琪另一班,庭庭同肥羊托管~
d小朋友好可愛呢~

第一節教身體~
今日首先教手指~
miss:thumb~show me your thumb~
我地:大家隻手指公響邊呢?舉高睇下~~

miss:pointer:show me your pointer~
我地:食指呢?舉高食指俾我地同miss睇下~
miss:tallman(舉高中指)show me your tallman~
我地:.........
就係咁~
d小朋友就天真無邪咁舉起中指~
我就冇舉law~

佢地好嘈,
我又要大聲叫佢地唔好嘈同翻譯老師講ge野俾佢地知,
最終把聲開始唔得la~
之後上第二節,
人人都話唔識~
我好有耐心咁捉住佢地隻手咁一個一個字寫~
好好玩ar~~~~
估唔到我會有機會咁教d小朋友law~

我帶佢地去toliet ge時候,
佢地話要玩火車wr~
就係咁,
我一個大姐姐就帶佢地玩住火車咁行去toliet......
有d咩咁law......

上完之後就走得人la~
走去搭車ge時候見到峰~
今次隻喵都好得意~

今日去驗眼訂con~
之後番到屋企就攤左響地下lu~
點知有電話,
我一轉身就拉到腰~
好彩沖左個熱水涼~
冇野lu~
喉嚨痛死了~~>^<

星期四去海灘玩呢~~~^^

心中的話:wa~~~~~

台長:
人氣(15) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 台灣旅遊(台澎金馬)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文