24h購物| | PChome| 登入
2007-02-10 16:50:35| 人氣141| 回應0 | 上一篇 | 下一篇
推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

逗號,句號。

2月9日對我黎講係一個好特別的日子..

因為呢兩個多月既事情..

終於叫做有個答案..

佢揀左二月十四同另外一個男仔出街..

嗯..個個係佢以前男朋友..

而佢自己亦都對個個男仔都仲有野..

咁..

我自己都同左佢講哂對佢既所以感覺..

係個57分39秒之間..

所有所有..

我諗既野..做既野..對佢既感覺..

即係我最想佢知我鍾意佢..

佢已經知道左喇..

咁對於我黎講..其實已經好好..

我咁耐一直想同佢講野既..

一口氣講左好多好多..

講完真係好舒服..

積左好耐既野一下子掃哂出黎..

自己好似舒一口氣...

放低左一d野..

收左線之後..

我即刻打俾表姐..

跟住打左返公司作個藉口請左假(>"<)

同左alvis出左黎...

仲有阿餅同阿魚..

四個人去左一間西班牙餐廳食野..

不過我個腦只係諗野佢..

食左d咩我都唔係太清楚..

食完行左陣..

食返去塘尾個個公園仔到..

坐左一陣..

叫左alvis過黎..

跟住就係咁喊lu...

台長: AK
人氣(141) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (本台目前設定為強制悄悄話)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文