24h購物| | PChome| 登入
2007-01-25 01:24:23| 人氣87| 回應0 | 上一篇 | 下一篇
推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

小米

你..有無睇"生日快樂"呀..

我之前係我日記都有介紹過..

因為劉若英..所以我先有興趣睇..

咁岩..我想約佢睇戲..

而佢又有興趣想睇..

今日..

我同佢睇左..

嗯..佢好似對部戲感覺一般..

不過..睇戲呢d野好主觀..

鍾意唔鍾意..可以好多因素決定..

佢唔鍾意劉若英太老..

同古天樂唔襯..

情節老套...

無可否認..

結尾係有d老套...

可能性格唔同哇..

我睇套戲同佢睇既感覺唔同..

可能我有"聽故唔駁故"既習慣..

我記得我會去諗個結尾..

我如果小米有一日知道左..

原來小南唔係真結婚..而係有病...

唔想佢知道..

而且仲已經死左..

我可以想像到..

佢會有幾傷心..

佢會不停咁喊..好似停車場個一幕..

佢會好後悔從頭到尾都冇講過一聲"我愛你"..

佢會好後悔自己冇對自己鍾意既人坦白..

活在自己的陰影之下..

很安全的不敢走出自己的世界..

去愛自己想愛的人..

可能你會認為這只是一個故事

一個有點俗套的愛情故事..

如果用一點理智去細想..

現實上不可能會這樣的事情發生..

但我就是這樣的一個人吧..

感情往往放在最前面..

一切事情都用感覺去感受..

我睇完戲之後..

我覺得鍾意一個人..

一定要俾佢知道..

唔好到左冇機會去講先黎後悔..

但我都係唔敢親口同佢講"我鍾意你"..

因為...因為

台長: AK
人氣(87) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (本台目前設定為強制悄悄話)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文