24h購物| | PChome| 登入
2003-02-01 03:12:29| 人氣24| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

行花市

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今年係我第一年去行花市。

正確d講,係我懂事以黎既第一年。
之前同兩個同學行左維園果個,可能仲早既關係,人唔係真係太多,起碼唔會行唔到先啦。同埋果到地方大,點都會行得舒服一d。

年廿九,同班frd去行旺角果個,多人到爆!!!淨係係花墟過去果一段短短既路都已經用左差唔多一個鐘既時候。

係我地後面有一個大叔。佢對迫、等呢兩件事好不滿,不斷係到呻多人、呻行唔到…呻呻下居然可以呻到董建華,果然係大叔。

相反,我地就係排隊既時候玩得好開心。係咪青年同老年既分別呢?!

做人想開心其實好易者,排隊小小既事,玩下玩下就排到架啦,都係一陣架者,但係果一陣都係令自己唔開心之餘…仲要煩到人…

我諗呢個先係香港人最大既問題呀…

台長:
人氣(24) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 社會萬象(時事、政論、公益、八卦、社會、宗教、超自然)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文