24h購物| | PChome| 登入
2004-09-30 01:37:01| 人氣27| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

回歸......

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

o岩o岩同人講起一個問題, 兩個人一齊到底係為乜......
我好現實咁答左"兩個人一齊o既過程, 係睇下兩個人可以唔可以o係對方身上得到自己需要o既野, 不斷俾到對方o既, 關係自然長久"

相當唔好聽, 不過係事實......

你地有無諗過自己到底想要乜野??

講多一件事, 最近買左部電話, 舊款機, 無藍芽無彩mon無和弦無多function電話簿, 只係個樣我好鍾意, 所以買左......
買左返黎之後, 入電話麻煩, 入歌仔麻煩, 水貨機叉電麻煩!!
不過, 聽筒大聲, ringtone大聲, 夠震, 接收良好......講到底, 我係買一部電話, 你俾多多附加function俾我都好, 最基本o既野你俾我唔到, 都係無用
作為電話, 佢......交足功課!!

台長: 三少爺
人氣(27) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文