24h購物| | PChome| 登入
2005-10-05 07:24:10| 人氣36| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

TIRED

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

30/9

終於完成了mindmap,一星期差不多晚晚瞓兩個幾三個鐘的生活完滿結束(有一晚瞓多d的),可以瞓返多d了,暫時都冇嘢係一定要用「腦」做~~呵~~

9:00要返到bu開cell,落了1/3斜路才發現唔記得帶身分證,諗住叫阿哥幫我攞到落斜路下面俾我,點知佢叫我在樓下等,哈…同自己回家攞冇分別…結果衝到返bu都遲了5分鐘~~

開cell人好少(預計有30個的,但最後只得11個),但係好開心,大家都願意分享,大家都好投入,感謝神的帶領~~

in了cc~~真的完成了~~不論結果係點,總算完成了~~好開心神賜俾我呢個機會呀~~

晚上入了camp,可以休息了~~(2:00am瞓)

1/10

呵~~做悠閒的support team member~~

哈…越幫越忙添…唔好意思呀~~咁多位弟兄姊妹~~

感謝神賜我安靜獨處的時間(因為其他support team members去了set嘢,我要睇住d嘢,有1個人又走了,所以得返我一個),好耐未試過咁樣安靜自己同祈禱了~~安靜到差d瞓着了~~

晚上整麪包,好味呀~~

oh no~~~~我中招了

看煙花--只睇到花瓣

2/10

赤足行--開心,神所預備的都是美好的(行草地舒服好多)

清神敬拜--God will make a way,好鐘意呢首歌

God will make a way

Where seems to be no way

He works in ways we cannot see

He will make a way for me

He will be my guide

Hold me closely to his side

With love and strength for each new day

He will make a way

He will make a way

support team可以休息--哈…靈修+温書+瞓覺

去完camp,俾蚊咬了好多啖…痕…

3/10

要quiz,但之前未温好書,早d起身温+download notes,好攰…

之前一晚俾阿哥的冷言冷語冰封了,今天臨趕住出門口時就雪上加霜,唉…

quiz,不太好,希望有60%啦…

團契,主題係「愛」,愛人真係好難、好難…再一次立志(同o camp一樣的立志)…

同部長搭車回家,感恩,兩程車都係即刻有車,唔使等,上了6D,還在感恩之際,有個女人上車,勁閙話7:55開始等,我地望下表,等了半個鐘,更感恩呀…

回家,眼瞓…食完飯就瞓了兩個鐘,起身時都12點幾了,見阿哥冇用電腦,呵…可以玩了(即check email,睇diary、打diary&download notes)…阿哥又來了,超唔開心,可唔可以俾我開開心心咁做一陣自己嘢先?要我學識print張單出來真係咁重要嗎?不斷同自己講:要忍耐,唔可以發脾氣,唔好咁樣,要學…可惜,今次魔鬼打贏了天使,我發了脾氣,只因為唔想聽,唔想聽佢的用咁的語氣教,佢令我覺得自己係一個教一萬次都唔識的學生,佢的不滿,佢的煩燥在教我時表露無遺,我回應佢的係唔合作,打字打了五次才打到(雖然我真係唔記得個字點串),click嘢唔等見到隻手就click,print嘢又…唉…佢罵了一句「白痴」?「低能」?我唔記得了(好明顯我唔想聽了),總之類似啦…我回了一句「我一向都係架啦…」print完後佢一拳打了落個櫃到,個櫃是無辜的呀…哈…唔理,繼續玩,原來是不可能的…眼流了出來,為到自己的無用,為到自己唔可以去用愛包容,為到自己唔體諒阿哥,為到阿哥發的脾氣,為到我地的關係而流…

又好夜先瞓返…

4/10

好攰…因為喊到對眼有d腫…加上瞓得唔好,好眼瞓…

同emond食飯之後傾了很多計(4個鐘),好開心,好滿足,得到好大的安慰,諗了很多,想通了一些東西,明白自己更多,找到一個更明確d的方向,感謝神安排你地喺我身邊呀…

同部長一齊搭車返去睇跌打,送走了一班6D,一路食甜筒一路等,呵…去到跌打醫師到有人等緊,部長有排等了…sorry呀,陪唔到你添…

返BU開組…查經的篇章啱我呀…「勒住你的口舌,注意你的言語」…哈!呢兩日聚會所帶出的訊息簡直就係為我而設的…清潔、和平、温良柔順、滿有憐憫、多結善果、沒有偏見、沒有假冒,究竟我做到了幾多?感謝神的提醒,我要加油,做合神心意的兒女…

台長: 胡胡
人氣(36) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文