24h購物| | PChome| 登入
2006-02-14 18:14:17| 人氣130| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

戀愛顧問 crossover 戀愛白痴

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

唔知點解
朋友有感情問題
都會走泥問我,搞到我好似個戀愛顧問咁...
熟ge會..
唔熟ge都會..
係因為我個樣似戀愛老手...
定係我係一個好ge聆聽者..
抑或我分析能力強呢.....?

我諗我三者都唔係...

不過興幸..開心ge係可以陪到佢地渡過佢地唔開心.同埋需要人ge時刻..
可能幫人分析,幫人諗計追女仔..我完全可以做到,仲可以做得好好
不過一講到自己,一殺到埋身
我簡直係白痴

我可以講
我連點為之鍾意一個人都唔知
係因為未遇到
定係因為自己真係白痴呢?

係我心目中所為ge定義係
一見到大家都會有special feeling(不過唔係一見鍾情wor.)
即係大家見到大家會好似好熟口面,但之前又未見過...
又好arm傾..好一見如故咁..
其實我都唔知自己講緊咩..
不過一路以泥我就係搵緊呢樣野..

好無稽




發覺愈來愈忠於自己
愈來愈跟著感覺走

對或錯?

maybe...
i don’t care.

台長: ~*LOK*~
人氣(130) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文