24h購物| | PChome| 登入
2008-02-25 23:07:03| 人氣85| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

The best mistake I ’ve ever made

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台



One step too far
All at once I’m falling
Just like star i’m buring for you
Thought I could keep myself from feeling this way
I guess that was my first mistake

Cause suddenly I’m walking
Down a dark street to your door
Wanting you is driving me isnsane
And now my feet are standing
Where they’ve never stood before
Guided by a twist of fate

(But)If I lose myself with you tonight
Fall apart or hold on tight
Wrong or right
I won’t be afraid
Cause even if my heart should break
You’d be the best mistake I ever made

I’m in your room
Now there’s no denying
What’s in your eyes
When I look at you
Two shadows talking but they don’t make a sound
Words have lost their meaning now

And the air has turned electric
Now I know the time is right
To put myself into your hands
And suddenly I’m shaking
As your fingers touch my skin
I don’t need to understand

And if tomorrow proves me wrong
I swear I don’t belong
I know I’ll carry on

So I will lose myself and bare my soul
Take this chance cause heaven knows
I’m so far gone, my choice is made
And even if my heart should break


When I lose myself with you tonight
Fall apart or hold on tight
Wrong or right
I’ll always say
You’re the best mistake I ever made








中文:




多走了一步

我的情感失控

像一顆星

我為你發光發熱

自以為可以逃避這樣的感覺

我猜那就是我的第一個錯誤


突然間 我穿過幽暗的街道

走到你的門前

對你的渴望讓我瘋狂

如今我來到了一個

未曾去過的地方

是命運的安排


如果今夜我和你一起失陷

分手或是相守

對或錯

我都不會害怕
就算會心碎 我也無所謂

因為你是我犯下最美麗的錯誤

我就站在你的房間裡


你的眼神 也無法掩飾

當我看著你

我們的影子無聲的傾訴著

所有言語 都失去意義


愛的氣氛四處瀰漫
愛的時機已經來臨

將我自己交給你

突然間 我全身顫抖

當你的指尖滑過我的肌膚

一切盡在不言中


如果明天能證明錯的人是我
我發誓我若不屬於你

我會好好往前走


所以我獻上赤裸的靈魂

冒個險吧 因為天知道
在我心中早已作了決定

就算會心碎 我也無所謂


如果今夜我和你一起失陷
分手或是相守
對或錯

我一定會說
你是我犯下最美麗的錯誤













她叫王若琳

他是一個真女人

因為他唱的真的好好聽!!

台長: 好學生

您可能對以下文章有興趣

人氣(85) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類 | 個人分類: 每天發生的事 |
此分類下一篇:應徵記
此分類上一篇:Go!! Go!! Power Rangers~

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文