24h購物| | PChome| 登入
2009-06-08 13:56:14| 人氣65| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

可靠的肥字輩

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

Ohohoh終於完成搬屋事宜了
中間一度不停咀咒我妹把d stuff弄亂了
執左好耐先清到
扮左公屋拾荒家中陳屍發臭阿叔成個禮拜
餘下只要把房子執拾好
大家便可以過來玩了
但係其實上個月尾一搬入去
就整瘀左隻手
上星期扭親隻腳
仲試過起身一度休克
咁都未算

講起搬屋的經過
不禁怒火中燒
可惡!
一個二個話幫手最後人影都唔見埋
有d又話唔得閒又話病
仲要有d話自己浦頭
你個頭呢?甩左?甩底甩得太大力la肯定係

好彩肥軒同文春有過黎幫手咋
肥軒不愧為被冠上了肥字輩的好朋友
o個日好幫得手呀
唔該晒
你邊日想打牌約齊人上黎la
我招待你

文春都唔該晒
下次唔好趕住走
叫埋你女友來玩呀

肥肥淇
你淨係過黎打牌
仲要贏錢喎
識做la要送入伙禮物比我呀

李小華就自投羅網送禮物
不過未收到ga

珍珍的幾份禮物好啱用呀
多謝
我妹好鍾意你o個盞bear bear 燈
佢想據為己有
haha

另外同大家報告下我的近況
我的電腦死了
已經不在了
故只能在公司上網
而公司上網淨係check到email同新聞台(新聞台仲要冇得留言)
別了facebook
大家搵我唔該email la
Hotmail o個個呀
打電話同sms我都ok

不過公司好忙唔係成日得閒更新d野
基本上係食飯時間都要做野
仲有first aid course已經開始了
希望未來不會為大家用到這些所學的
D同學仔好好玩好得意
仲有我星期三要結婚了
請祝福我haha(笑)

咦幫我剪開頭髮個後生仔冇做
我諗緊下次剪頭髮打唔打佢手提搵佢

台長: 阜東
人氣(65) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文