24h購物| | PChome| 登入
2006-02-02 23:56:38| 人氣37| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

年初五~開工大吉

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日,返工喇,
禽晚,唔係,係今朝,五點幾先訓,
七點幾就起身,
返工喇!!!!

買左一個扭扭通粉,
好開心食左一個早餐!
禽晚既心機無白花既,
因為我做左資料庫同小小準備。

努力努力,雖然係三個同事返,
但,我只係一個人做野,
唔駛講啦,因為我的同事……
想不通,也力不從心,
乾脆叫leelee幫她吧!!!
佢地就兩個人做一個課室,
我就一人加個收音機。
但,我覺得很浪費,
還有很多工作可以做好一些的。
其實,leelee可以做多一點大圍野既,
因為人人都係一個人一個課室架啦,
但..............
點講先會明白架????
*唔好意思,我同leelee今天也有少少嚕囌,
因為,真的不知怎麼幫!!!!!!
Leelee就變了一個班主任,
乜都叫佢諗,跟住就係做埋!!
但,我們都知佢係唔想咁既,
但,我們唔明,點解????
點解放假乜都唔諗唔做,
乜都無,咁即係點?????
而家咁既服務態度係唔夠架!
對不起,有點勞氣!
我們會感化到佢既!!!!

所有牆已經做好啦!<----一個人做已經係好叻架喇,兩個人做既,都未做完。
美勞就想諗好dd,
拾好左好耐都未咁清潔既課室,
睇下保持到幾耐。。。。

下午同埋嬸嬸吃了一個大家樂,
哇,原來好貴架,我食左碗瀨粉,一杯野飲,
成$30.5,
出街吃飯好貴耶!!!

努力!換了美勞角的物料,
換了好多新野比小朋友用,
打好左一d工作坊,
欠我要想通的活動吧!

放工,好唔捨得走,
因為我差少少野,
不過算啦!!!
租左隻魔鬼屍新娘睇,
一個人睇,都ok啦!

一返到屋企就訓喇,
好眼訓,
訓醒落街行同食飯。

今日收到兩個好朋友拜年的電話,
好高興啊!^_^

台長: 果果
人氣(37) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文