24h購物| | PChome| 登入
2004-08-22 13:15:47| 人氣55| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

簡記'''21號

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日係```星期六,
,都係要||| 送書_
BT,好好玩WO!!!
原來D 老師, 星期六都番GA*
真勤力 ]]]
唔知MISS LAU & MISS TING 呢??:>

返到屋企, 楊詠詩話有好多人打過比我!!
你地要知]]]]
我屋企係冇來電GA!!
做咩唔打我手機?
原來係自己搞左'''鎮機<<
好白痴呀 >O"<

果場7:00 ''乒乓波球賽___
係HK隊黎GA @@"
我成家都睇到好興奮 ]]]]
,,= 高禮澤、李靜=
點知最後拎左NO.2
//我仲以為拎 >金GA MA)
算喇!!HK第1個牌'''

之後::去左''煲水
因為'大家姐 WO >O"<
大家姐一D 都唔好做{{{
ZOB 打黎,我都諗住打比佢GA!!!
煲到好好FEEL ]]]
C+B打比我,再煲@@"
  跟住就去左睇TV[[
由於老豆好早ZZZ,
所以就可以,,
,有咁夜得咁夜喇 :>

台長: WINNIE
人氣(55) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文