24h購物| | PChome| 登入
2013-09-04 14:55:22| 人氣87| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

♥ 護膚 ♥ (面膜,洗面膏,去角質啫喱)

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥

(又系手機影相,影到蒙茶茶)



♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥

之前同FD去行街街時買左D護膚品
(去旅行曬到黑曬)
所以我決定 "漂白"!!!!

(但某某話漂白方法好簡單,
就系用漂白水沖涼-.-[好荒謬])

首先系屈臣氏去角質啫喱
好友cc話尼隻ok,所以買尼試用
但比較想試試美色女果隻
因為做緊特價(平時都ok貴)
下次要試下~

質地

(死皮X_X)
好多~

跟住系KT保濕洗面膏
(大愛!!)

使用方法都系KT呢

最後系我的美麗日記面膜
相信好多人都好熟識佢
因為美麗日記D野又平又好用

我系散買片裝
我買尼隻只系因為我中意吃yougu xdddd

尼個系新出果隻
(想買蝸牛,但冇貨...)








話說我篇">DIY< 用化妝棉,廣告彩+水自製印台"
入選左"今日人氣話題"中既"生活情懷"
可以去
http://blog.yahoo.com/_KDDJX3DS33V42TNTW3D5TNTMRQ/articles/735559/index中睇睇~



台長: 小翼
人氣(87) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)
全站分類: 流行時尚(美容彩妝、保養、造型、塑身、流行情報) | 個人分類: 護膚 |

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文