24h購物| | PChome| 登入
2002-05-07 23:32:54| 人氣31| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

咖啡壺之謎

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

五月四日 晴
重要的一日終於來到!本來朝早照去表姐度,但係老豆透過我媽叫我唔好去…同時間,我發現自己重傷風!也罷!安安定定也好。

返到學校,考試,無咩好講,因為我已經盡了自己最大的努力,再叫我考多次,我都係咁考。

去到工作的地方,其實都有d緊張,因為怕自己做錯呀ma~好彩過程總算順利。不過…

話說我負責做阿四~即沖茶換茶等,咁其中一個pro話要飲咖啡,好彩有三合一,咁入去第二轉啦~佢同我講,話唔想要糖。咁間office果度有個咖啡壺。從來未接觸過咖啡壺的我經個同事講用來煲水已感到好新奇,煲咖啡?咪仲好玩。於是我響廚櫃度找到d咖啡粉,連水咁倒晒落一格度。

好明顯,跟住部機開始出煙,果隻煙仲要係有d燒燒地的煙咁,好彩我即刻拔電掣,但係清洗完,都係有陣咖啡味…而之後煲的水…要三壺後才沒有變啡色…

之後?梗係用來煲水算啦!開完會仲要趕去飲。本來普通飲宴無咩講,但係響接花球果時…我好成功咁…推o左我表姨甥(12歲)接到花球!hahah!!!!

佢最初唔肯玩,俾我推了出去,我企響佢後面,仲話﹕啦~表姨的幸福靠你啦!跟住我表姐一丟,正正響佢前面。

關我咩事?喂~唔係我教佢企個好位,佢接唔到ga~嘰嘰喳喳~~~~

台長: 典雅
人氣(31) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文