24h購物| | PChome| 登入
2002-03-17 22:58:26| 人氣27| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

好友解千煩

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

三月十七日 陰完雨
其實做"瑪"會,好多事,真係啞了咁,唔知點同人講,講了又唔知點。

避免有咩問題~唔鬼講~嘰嘰喳喳~~~~

放了工,收到好友may may電話,佢好心提我明日港龍in空姐~不過由於唔得閒~都係唔lu~

不過我估情況都會幾湧躍,因為我今日返工,見到原來香港地好多女仔好高,但係個樣…er~~~~而空姐基本上可以用來解答阿媽成日問我的一個問題﹕生咁高,做咩呀?搭棚呀?

家下我答到佢啦﹕呢呢,阿媽,雖則你個女個樣咁…但係呢,可以做空姐啦;可以去咩會度做啦。聽講有成二百蚊一個鐘人工ga。(某d咋~)所以話,你生高我兩寸的話。嘰嘰喳喳~~~

哎呀~離題tim~都係講番may may,同may may講o野好舒服,因為她隨時都會俾你感受到一個家的溫暖。今次,佢就係響煮緊粥果時打俾我!佢見我無飯食,問我上唔上去佢度食。可惜佢今次唔知用咩魚來煮,所以都係下次先。

咁當然,佢打得俾我,梗係仲有o野,原來佢話想約我去踏單車同埋bbq,可惜~同佢係咁八婆來死婆去,講極都約唔到時間。(佢最初想頂我,我叫佢頂咩會)不過知道佢會去台灣,hoho~真好~有手順yeah!!!!!

講了好多之後~我都係怕佢煲粥有咩差池~決定~拜拜~~~~

p.s.今日係我中學朋友Alice生日,響度祝佢心想事成~工作順利~天天愉快~^^

台長: 典雅
人氣(27) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文