24h購物| | PChome| 登入
2002-07-11 23:18:45| 人氣23| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

減肥開始!

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

七月十一日 晴
由於昨日發現自己…所以進入減肥step 1—即係除鰦正餐之外都唔食o野!

不過真係幾大件事law~可能真係食慣~朝早都好d~但係下午…點講呢?又唔係餓,但係硬係唔係好聚財咁…不過我想心理作用遮!

原本都覺得自己好成功,點知當我俾notes阿謝順手搭順風車時,見到佢車頭有舊"檸檬",點知佢叫我食,我好奇拿來睇,原來係一舊奶黃水晶包,我又好順口咁…唉~~~個意識仲未較到…"-_-

埋下單先﹕
早餐﹕一杯水加半碗麥皮(個碗都幾大ga)
午餐﹕帶飯,加水。
六點半度…一舊奶黃水晶包…"-_-
晚餐﹕一碗飯,加兩碗湯,仲有dÅge~

好!叫下口號!我唔要肥!我要減肥!無錢買衫!要減肥!

叫完口號,去做番d小運動先!

台長: 典雅
人氣(23) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文