24h購物| | PChome| 登入
2004-04-08 05:27:00| 人氣12| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

Some of my Housemates~~

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

我有 D Housemates 都幾特別.

Simon一定係最搞笑o個個. 佢今朝去法國, 叫我今朝晨早四點叫佢起身.
我借alarm clock俾佢, 佢話alarm clock都冇用, 因為佢上次聽唔到alarm clock響,
miss左去荷蘭班機. 俾佢笑死! 其實佢每次講№我都半信半疑, 因為佢講真假話都
係同一個樣.

Adam今日好唔同平時o既佢. 佢今日竟然用爐煮№食呀! 佢一向都只夾麵包食,
咁難得一見, 我梗係用相機影低佢.

Liliana去左加洲探屋企人, 陽光海灘, 一定好正.

Cristian一定係好enjoy緊romania的生活, 佢放完假一定肥, 甚至大左一碼,
因為好食好住. ^.^

台長: 豬頭一個
人氣(12) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文