24h購物| | PChome| 登入
2008-11-09 20:34:43| 人氣73| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

【2008年11月09日】15K

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台


早,天氣清涼

但係我覺得有點出奇的冷

今日黃金海岸賽...獵先生黎唔到跑

無法

跑15k....都OK

跑得OK辛苦...因為其實無咩點練習

跑步我唔習慣帶錶看時間

因為快D同慢D對我黎講無咩分別....

每次都係睇返大會架時間我先知作績

所以我成績相差架幅度都幾大纒

可以相差成十分鐘...嘩哈哈

今日起身覺得狀態唔係咁好...好眼訓好

點知跑纒跑纒....筧得都幾順下喎

就咁標左一陣.....

最尾個三K尤其辛苦

五胕六贓齊心合力的令我欲吐還跑

最尾個1K咁飱又係大斜路

一貫作風"飛的"一路標落去..

逢人過人...嘩哈哈...不過一停落黎

就即刻天旋地轉.....

跑完不久休息一會後

走的時候...係架車度

阿卓生話好肚餓

阿星話好眼訓

我話我驚今晚訓唔鎹

原來每個人跑完15K都會有不同反應

跑步時我著住

一件好唔專業架短袖T-恤

一條唔專業架短褲

一對半專業架跑鞋

一個唔專業架心態

相比之下好明顯我係一個絶對唔專業架跑手

P.S. D流動廁所好噁心無需要我以後唔會再用.....

        返屋企捽D阿伯油舒筋活絡(唔知點解個身好鬼HING唔通發燒)

台長: whyim
人氣(73) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文