24h購物| | PChome| 登入
2007-04-28 14:45:31| 人氣91| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

【2007年04月27日】好鬼無間道feel...

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

昨日表哥海關學堂畢業,真係好想去睇下,去唔到去睇,真係有點遺憾。不過唔緊要有相相睇都一樣。
真係好開心表哥畢業啦......hahahaah...以後都要叫佢做阿sir...
呢張相拍得好鬼無間道feel....嘩哈哈......邊個係我表哥...一睇就應該知啦。見到佢,大家都要叫聲佢阿sir........
夜晚去左同表哥去三聖邨食海鮮慶祝,有大大隻賴尿蝦(我一個人part左四隻)、好鬼大隻架新鮮飽魚、星班(炒球同清蒸兩味)、薑蔥膏crab、燒鵝、清湯芥胆、聖子、油追,同埋無數架汽水......嘩哈哈...好好食、好開心....一開始本來倒左四分一杯紅酒,但係實在太難飲,所以我咕嚕咕嚕一野過飲晒去,佢地呆左,嘩哈哈...佢地話仲咩野咁開心呀一野飲晒佢,跟住我話枝野好難飲,我飲完咪唔駛飲可以飲其他野囉...跟住佢地呆晒....hahahaahaha....即時所有煩野都走晒。
所以我決定唔再理d煩事,開心咪好囉。搞咁多野出黎把鬼咩。做人緊要輸得起,如果輸唔起就唔好學人賭啦。
忽然間我都好想去考下海關或警察。但係等我讀埋個pgde先....hahahaha
表哥睇到張相佢就係度講我要做好人...哈哈哈...
忽然諗起無間道首歌....我們都在夢中解脫清醒的苦
.......................
去不到終點回到點
明日約左人去尖咀唱kk........一定要唱爆個喉嚨佢.........星期一請sick leave....

台長: whyim
人氣(91) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文