24h購物| | PChome| 登入
2008-10-31 16:11:18| 人氣91| 回應2 | 上一篇 | 下一篇

做伴娘 + 30號晚好盡興

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

29號~

阿瑜黎左HK  專登黎搵我食飯

我要番工 無時間陪到佢 佢又要趕住走

要12月先再黎HK

今次黎~~!! 報喜LA

下年3月結婚LA~~ 開心~~

多謝佢邀請我做伴娘阿~~ 唸起都開心

第一次做伴娘唔知係點~  不過都希望有時間可以做到伴娘

如果唔係我就做姊妹~~ 始終要去到3月先REPLY到

不過我12月都PLAN左要同阿瑜去試衫LA~~呵呵~~

人地話女仔一生人要做一次伴娘先幸福~~!!

有番D甘開心既事 真係好 成個人笑番晒~~

都要放低擔心既事 要去RELAX下

 

所以尋晚~~去左WET LA

同小學同學去玩 見番D小學同學~~

真係愈來愈靚阿

有D我真係唔認得~~!!  好開心

去左中環蘭桂坊玩~~

超好玩 又有CLUB開party  好多人扮鬼扮馬

玩得勁開心  多謝瑪莉帶我去玩

玩到唔捨得走  最後訓左一個鐘就起身番工la

今日~~精神不錯 可能尋晚玩得盡興

好relax 係果段時間咩都無唸 

可能成日鬆d   就算訓左一個鐘 都覺得唔累

下星期再去玩過~~!

 

ps: 無點影相 靜係掛住玩

 

 

 

台長: Gloria Hung
人氣(91) | 回應(2)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文