24h購物| | PChome| 登入
2002-05-21 15:20:56| 人氣468| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

短劇劇本─花木蘭

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

<<花木蘭>>
(第一幕)
(幕啟時,花木蘭一家正在食飯)
木:爹!食塊叉燒啦!(扮夾叉燒入爹的碗)
爹:(笑住說)乖!
妹:(向盛叉燒的碟夾叉燒)剩下這塊是我
的了!
弟:(快子立即叉向妹妹的叉燒)喂!我看
中先的!
妹:手快有手慢無。
(弟妹不斷地搶那塊叉燒)
弟.妹:(一邊搶一邊說)我的...我的...
(此時,大軍官扮大力拍門)
爹:(含住一支快子去開門)係!來啦!誰
呀?(扮打開門)
軍:誰是花阿牛?速速上前接軍書!
(爹掉下含在口中的快子,呆───)
(全家停下手中的動作,好像臘像似的望住大軍官)
(片刻後)
爹:(突然驚醒)係...係!(轉頭)老婆!你
地快些來接軍書啦!
(全家放下快子,衝衝忙忙地走去爹的
後面站住)
爹:(慌失失)還傻間間的站在這兒幹什麼?快些跪下啦!
(全家跪下)
軍:花阿牛聽命!現可汗召你去從軍,於明
日午時出發,不得有誤,延誤者..斬!!(全家抬起頭,望住大軍官)
木:(焦急)但係我阿爹年事已高,恐怕...
大:(大叫)收聲!你敢違抗聖旨?!總之聽
日午時出發,不得有誤!
軍:(走去飯桌)啊?!是我最喜歡食的叉燒
喎!(用手拿起剩下的一塊叉燒放入
口)唔!好味!
弟.妹:(望住大軍官)呀!我塊叉燒呀(失 望地垂下頭)唉!(搖頭)無啦....無啦...
大:(揮手示意隨從)我地走!(大軍官轉身,隨從跟住走)
(全家起身,花木蘭轉向阿爹)
木:阿爹!此行非常危險,唔好去呀!
爹:唉!既然呢個係軍令,我地都無法嫁...!
木:(凝思片刻)呀!我有辦法!(立刻衝入禮堂後台) 
(男的花木蘭出來,擺一個有型的Posi)
全家:你係邊個呀?!
木:我咪係木蘭囉!
妹:你扮成咁樣做呀? 木:(振振有詞)我要代.父.從.軍!
全家: ?!!!
娘:你咁樣行唔通嫁!比皇上知道左,重要殺頭添!
木:阿娘!唔怕嫁!我扮成咁樣,無人會睇得出我係女仔黎嫁!
爹.娘:(無奈)木蘭......
爹:好啦.但係你要小心D呀,從軍好辛苦嫁,你要保重呀!
木:唔!咁我聽日出發啦!
妹:咁我幫你執行李呀!
弟:家姐,萬事小心呀!
木:嗯!我知道嫁啦!
(閉幕)
  

台長: 星秀
人氣(468) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 社會萬象(時事、政論、公益、八卦、社會、宗教、超自然)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文