24h購物| | PChome| 登入
2002-08-30 16:56:07| 人氣15| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

8月30日 FRIDAY


日 子 過 得 好 快 , 星 期 五 又 黎 , 就 化 表 一 個 禮 拜 就 黎 完 啦 。

回 顧 自 己 以 前 的 日 子 , 不 禁 笑 左 出 黎,
孩 子 氣 , 不 夠 成 熟 , 通 通 都 係 我 的 特 徵。

朋 友們 都 說 係 日 記 中 , 睇 出 我 係 一 個 咩 人 ,
大 小 姐 , 愛 發 脾 氣, 愛 行 街 , 愛 洗 錢,細 路 女 , 樣 樣 都 係 負 面 。

我 不 喜 歡 俾 人 說 我 不 是 , 我 想 無 人 鐘 意 俾 人 話 既 , 但 我 更 加 不 喜 歡 假 ,
唔 想 對 自 己 個 日 記 , 都 要 吹 水 , 要 為 人 著 想 。 人 地 睇 LEE 句 LEE 句 會 點 諗 我 。
我 知 壞 既 習 慣 要 改 , 正 如 老 豆 話 , 做 野 要 一 樣 細 野 開 始 做起 , 咁 慢 慢 一 步 一 步 咁 先 會 成 功 。

我 係 一 個 無 咩 信 心 , 易 失 敗 , 消 極 既 人 。 次 次 都 自 己 亂 咁 諗 野 , 次 次 都 有你 地支 持 我 。
次 次 做 野 都 3 分 鐘 熱 度 , 工 作 , 學 野 都 是 . ..是 時 候 醒 啦 , 不 要 再 發 白 日 夢 啦 ~

台長: 凹凸凹凸
人氣(15) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文