24h購物| | PChome| 登入
2008-12-19 11:32:34| 人氣25| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

人生的第一頓霸王餐

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

真係唔係講笑, 我真係食左餐霸王餐lor~

話說前日同呀妹去三盞燈個頭去改姐妹裙,

改完裙見肚餓, 就去左余x記食dinner la~

我地叫左個意粉, 一個德國燒咸豬手同一份薯絲炒馬介休.

因為份量太多ge關係, 仲叫左waiter幫我地打包.

magic moment就黎la~ 同呀妹起身走人, 一邊走, 一邊諗下一個行程.

就係咁完全冇意識離開左間舖頭, 但係最搞笑係居然冇人叫停我地俾錢lor~

如果唔係返到屋企, 媽咪問餐飯食左幾多錢, 我都唔會察覺到自己食左霸王餐呀!!

係良心過意唔去ge情況下, 決定第二日去俾返錢人la~

但原來人地都唔知有件咁ge事lor~

我諗佢地當時可能唔記得左幫我地落單lor~

 haha~ 早知就唔返去la~

台長: 水晶靈
人氣(25) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文