24h購物| | PChome| 登入
2008-09-23 21:34:23| 人氣86| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

music(( 總在我身旁)) and ((Always there))

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

兩首歌是小弟喜歡的...
一首中文一首英文..
兩首歌d曲都一樣...
正....

星光幫 - 總在我身旁
蝶戀花 編輯

我從不相信自己(定)
也無法面對現實
當生命失去了光(潘)
我就失去了方向

前路依然很模糊(宣)
要掙脫許多束縛
你讓我依靠 讓我堅強(許)
你守護在我身旁

每當我需要依靠你(宥)
你一定會在這里
有你的地方 就有陽光(合)
你總會在我身旁(宥)

當我還不夠堅強(還不夠堅強:潘)(鴨)
推翻命運的圍墻(潘合聲)
你還是和我在一起(安)
給我無限的勇氣

路依然走得困難(弟)
當我變成了負擔
你依然把我緊緊拉著(峰)
我就是最幸福的

每當我需要依靠你(合)
你一定會在這里
有你的地方 就有陽光(合)
你總會在我身旁

每當我需要依靠你(合)
你一定會在這里(就在這里:安)
有你的地方 就有陽光
你總會在我身旁(總會在我身旁:潘)

我需要依靠你(定:要依靠你)
你就在這里
有你的地方 就有陽光(合)
你總會在我身旁(弟)

Always there
When I'm less than I should be
When I just can't face the day
When darkness falls around me
And I just can't find my way
When my eyes don't clearly see
And I stumble through it all
You are lean upon,you keep me strong
And you rise me when I fall
(Chorus)
You are there when I mose need you
You are there so constantly
You come shining through
You always do...
You are always there for me
When life brings me to my knees
When my back's against the wall
You are standing there right with me
Just to keep me standing tall
Though a burden I may be
You don't weary,you don't rest
You are reaching out to carry me
And I know I'm Heaven-blest
(Chorus)
You are there when I mose need you
You are there so constantly
You come shining through
You always do...
You are always there for me
(Chorus)
(Chorus)
You are there when I mose need you
You are there so constantly
You come shining through
You always do...
You are always there for me
(Chorus)
You come shining through
You always do...
You are always there for me
............................

台長: Wai Hong
人氣(86) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文