24h購物| | PChome| 登入
2017-04-06 20:00:48| 人氣306| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

我的唯一

推薦 2 收藏 0 轉貼0 訂閱站台





今夜我對你
對你的思念絕口不提
不提曾經的相伴相依
相依的花樹下再次風起
風起落花瓣瓣飄棄
飄棄的還包括我的相思

相思席卷我的淚滴
淚滴有太多的如意與分歧
分歧的枝蔓垂釣相聚與分離
分離的陌路 爭辯對錯有什麼意義

意義總是問著你知不知
不知相思蝕骨銷魂無羈
無羈不勒的白馬 天空遊弋
遊弋在我的相思夢裏

夢裏江山千乘萬騎
萬騎千乘同待潮落潮汐
潮汐憑欄溫婉月色冷寂
冷寂裏刪除所有山盟海誓
海誓山盟不是奇跡
奇跡的是 你始終是我的唯一
我的唯一




我的唯一
你說了這麼多事情
但從來沒有告訴過我
你對我的感覺
這讓我寂寞
太孤單了

所以才來
告訴我,你真的只愛我
你永遠是我的唯一
我的唯一

當我想到時代
我們一起在一起
它只會永遠是一個夢想
或者你會告訴我你也愛我嗎?
因為我沒有你會死
(如果我只知道你是否也愛我)

我的唯一
對生活的回答如此孤獨
我只是想知道如果你只是
我的唯一

我的唯一
你說了這麼多事情
但從來沒有告訴過我
你對我的感覺
這讓我寂寞
太孤單了

當我想到時代
我們一起在一起
它只會永遠是一個夢想
或者你會告訴我你也愛我嗎?
因為我沒有你會死
(如果我只知道你是否也愛我)

我的唯一
你說了這麼多事情
但從來沒有告訴過我
你對我的感覺
這讓我寂寞
太孤單了

所以才來
告訴我,你真的只愛我
你永遠是我的唯一
我的唯一

my only
you've said so many things
but never told me
how you feel about me
that makes me lonely
so lonely

so come on only
tell me that you really love me only
and you'll always be my one and only
my only

when i think about the times
we've been together
will it only be a dream forever
or will you tell me that you love me too?
'cause i'll die without you
(if i only knew if you love me too)

my only
the answer to a life so lonely
and i just wanna know if youre only
my only

my only
you've said so many things
but never told me
how you feel about me
that makes me lonely
so lonely

when i think about the times
we've been together
will it only be a dream forever
or will you tell me that you love me too?
'cause i'll die without you
(if i only knew if you love me too)

my only
you've said so many things
but never told me
how you feel about me
that makes me lonely
so lonely

so come on only
tell me that you really love me only
and you'll always be my one and only
my only

台長: 歡迎參觀艋舺0921新聞畫刊部落格
人氣(306) | 回應(0)| 推薦 (2)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札) | 個人分類: 隨意心靈 |
此分類下一篇:四月,且聽風吟
此分類上一篇:種豆

是 (本台目前設定為強制悄悄話)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文