24h購物| | PChome| 登入
2004-06-06 00:09:34| 人氣34| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

4/6 第100天

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

4/6 岩岩過左12點,仲好開心!
事關嘔哂d野出黎,自己又肚餓,咪煮pancake食囉
咁我又懶wo,一邊用veek隻脫毛膏,一邊煮
食左d pancake個喉嚨有小小”la”
之後搞掂,一路訓,一路睇vcd
點知睇睇下下勁打克痴wo,隻眼勁腫,塊面又熱,唔知仲咩啦
就唸住訓~但點知訓起度仲衰,d血好似起個頭到唔識行
湧哂上個頭到d血,又腫,又滾wo,勁驚
個時都3點到,,daddy同ar哥都訓哂,但我勁驚,叫ar哥起身又唔醒
都唔知點算,之後喊住打俾媽咪,媽咪叫我用水洗面,之後我收左奴線再試下啦
但點知都唔得,仲愈黎愈辛苦~我唸起我識得有個aunt都試過咁,之後佢入院,醫生話好彩入得快,唔係就冇命~
我唸起勁驚,之後又喊住打俾媽咪同媽咪講我入急証~
then自己搭taxi
入到去,條友又問我叫咩名,id no.住邊,屋企幾多號no.手提etc
勁煩!個時已經勁樣衰ga la!仲問咁多野
之後佢地即刻幫我打針~但真係好驚囉,起到喊,個心又跳得好快~
真係好恐怖,打針個時又痛,但個刻個心裡面唸住佢,就冇咩野~
打左2支
之後訓起張bed到~點知左邊同右邊張bed d人都識得
勁樣衰~咁都俾我見到人~shit
個時第一個真係唸起佢,好想同佢講~
但個時都差唔多4點,唔想阻坐佢
but真係好想聽到佢把聲
so打去唸住留言都好
但點知喊醒左佢,我只係喊住同佢講我好驚,因為我聽到佢把聲,我都唔想阻住佢訓覺
個時叫左媽咪返去訓,bec佢聽日仲要返工~
我自己一個起度訓左3個幾鐘
但好悶
到左差唔多7點,我覺得冇咩事,問d姑娘可唔可以走得,佢地叫我等多一陣
之後見到我好返好多就俾我走~
返到屋企7點幾
之後就訓覺
好累~
起身個時差唔多3點
今日date左vanna去買野
bec佢地今晚黎我new home反
我地叫左pizza hut~
haha
同埋食糖水
成晚都唔開心
真係好down個心~
但by車返屋企個時都有d安慰
我都怕我遲d會心理唔平衡ar!
到左1點幾
candy黎左我度訓
haha
第一次黎過夜~
同佢都傾左一陣計
um......



如果問我 我最想要得到什麼
來寵幸我 你眼裡最好的一個
志氣太少 得你心就已經足夠由得我
為你火海灼傷了也不枉過
請不要 不要 不要 不要 嫌我

台長: Von
人氣(34) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文