24h購物| | PChome| 登入
2011-04-27 20:40:19| 人氣130| 回應1 | 上一篇 | 下一篇

西城男孩Westlife - My love吾愛

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

西城男孩Westlife - My love吾愛

An empty street空空蕩蕩的街道
An empty house
空無一人的屋子
A hole inside my heart
我的內心有個缺憾
I'm all alone and the rooms are getting smaller
在愈顯侷促的房間裡 孤獨一人
I wonder how I wonder why
不知道為什麼
I wonder where they are
不知道往昔去向何方
The days we've had The songs we've sang together
那些在一起歡唱的日子
And oh my love
親親吾愛
I'm holding on forever
我將永遠持續地
Reaching for a love that seems so far
迎向咫尺天涯的妳
So I say a little prayer
所以我要衷心祈禱
And hope my dreams will take me there
讓美夢許我一個歸處
Where the skies are blue
在蔚藍的天空下
to see you once again My love
好再次見到妳的芳蹤
Over seas from coast to coast
我要涉過重洋萬水
To find the place I love the most
尋找我摰愛的歸宿
Where the fields are green
在翠綠的田野上
to see you once again My love
好再次見到妳的蹤影
I try to read
我寄情於字裡行間
I go to work
埋首於工作不歇
I'm laughing with my friends
與好友盡情歡笑
But I can't stop to keep myself from thinking
還是止不住對妳的思念
I wonder how I wonder why
不知道為什麼
I wonder where they are
不知道往昔去了何方
The days we've had The songs we've sang together
那些在一起歡唱的日子
And oh my love
親親吾愛
I'm holding on forever
我將永遠持續地
Reaching for a love that seems so far
迎向咫尺天涯的妳
So I say a little prayer
所以我要衷心祈禱
And hope my dreams will take me there
讓美夢許我一個歸處
Where the skies are blue
在蔚藍的天空下
to see you once again My love
好再次見到妳的芳蹤
Over seas from coast to coast
我要涉過重洋萬水
To find the place I love the most
尋找我摰愛的歸宿
Where the fields are green
在翠綠的田野上
To hold you in my arms
把妳擁入懷中
To promise you my love
對妳訴說誓言
To tell you from the heart
由衷地告訴妳
You're all I'm thinking of
妳是我的唯一
I'm reaching for a love that seem so far
我要迎向咫尺天涯的妳

這一首歌 很好聽喔!

GOOD 

 

台長: ↘季‧季♂
人氣(130) | 回應(1)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類 | 個人分類: 是好聽的歌 |
此分類下一篇:感動天 感動地
此分類上一篇:單面鏡

來載來聽看看好了
2011-04-27 21:50:47
版主回應
跟我要不是比較快
=ㄦ=
2011-04-27 21:53:23
是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文