24h購物| | PChome| 登入
2004-02-21 23:07:00| 人氣8| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

人‧蛇

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

白無聊賴,睇到一個講響尾蛇o既節目,見到一條蛇o係度食隻蜥蝪o既場面,我忽然有個問號,蛇..到底有冇味覺呢?佢會唔會好似我地人類咁覺得食物好味唔好味?我只係見佢係咁食係咁食..好似無咩好唔好味咁o既感覺。

對於我,通常每次我去到餐廳食o野都會研究一番之餘仲會毫不留情批評唔好食o既食物,基本上呢個係我地李家o既特性﹗唔知點解見到其他人都只係係咁食係咁食,都冇咩食評..唔知係我地家人怪呀..還是d人真係無咩所謂,有得食填飽個肚就可以?

諗起哥哥話,有咩好得過做人?食野分到好唔好味都已經好幸福啦,我唔知蛇有冇味覺,但係..佢起碼做唔到好味唔好味o既表情比我睇,真係要感謝我地o既造物主。

台長: 尚未設定
人氣(8) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文