24h購物| | PChome| 登入
2004-12-19 02:47:46| 人氣44| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

不孤單的獨行俠

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

去左兩個旅程返黎啦,一個去馬來西亞七日,一個去泰國加柬甫寨十三日。過程我遲d會寫返出黎啦。
廿一號我會再出發啦,先去曼谷、再去金邊、再去何志明市、再去河內。今次一個人去啊,希望會有一d新既感受。

o岩o岩去完柬甫寨,唔係講左好多野,但諗左好多。summary係:有點想家呢!那是江志超號的基地;雖然我現在付出最多心力的不是香港的家,但愛我的是我的家人。細細個睇卡通片時通常都鐘意果類比較獨行俠式、冰冷一點的既角色,例如幽遊白書的飛影、聖鬥士的冰河。不過我自己唔可以做一個獨行俠,我想做的只係一個「不孤單的獨行俠」。

男仔唔應該喊,呢樣野影響幾大,細細個的時候未受呢個概念影響,舅父、表姐要走都會喊,但之後小六至中一期間只喊左三次。黎新加坡果陣媽媽喊到巴巴聲,自己個鼻都酸到不得了,但眼淚就是不會流出來;我哭、她只會哭得更利害。

經過一輪「訓練」,眼淚變成了「鼻淚」,流鼻水不流淚ga!但好多野谷住谷住唔係辦法,等緊個機會巴巴聲流下眼淚。今日farewell左兩個黎星加坡一個sem的朋友,始終感情不是太深,沒甚麼流淚的衝動。但見到個情況,我大概知道幾時會好似細個果陣咁在別人面前喊一餐。

仲有幾個月時間...今次我會好好的說再見...2nd sem用黎做我「想」做既野啦,「應該」做的還不想接受...

我不會孤單的...我的心還在...今次我會燃燒我所有的小宇宙,即使對其他人黎講冇意思,我能從新照亮一個不知不覺間形成左既荒漠....

i will continue to come forward....cross the endless sea....
reaching for the love that seems so far
see you once again... my love....

My Love --- Westlife

So I say it in a breath
Hope my dreams will take me there
Where the skies are blue
To see you once again my love
All the seas go coast to coast
Find the place I love the most
Where the fields are green
To see you once again my love

流星般消逝的剎那永恆不是我最想看到的
但如果那已經是最好的盼望
那它就是最好的,你們能明白後悔的痛苦嗎?

台長: 簡東拿
人氣(44) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文