24h購物| | PChome| 登入
2004-02-27 04:06:30| 人氣70| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

兩男一女

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日好勤力咁留在港大做portfolio,require300字既文我分別寫左九百幾同千幾字!好似有d幾得意既concept~仲將我form4果陣呃miss so果件事做例子~哈~雖則係做功課,但好有feel lei^^
跟住行落上環,第三次俾警察叔叔check身份證,呢下就冇乜感覺lu~哈哈~
夜晚睇睇下書聽到呢首歌,搵返個歌名出黎---"兩男一女"
唔知係唔係自己d概念問題,聽到呢d咁既情況就諗起撬人女朋友或者血肉橫飛大決戰(話唔定我對呢種行為有d癖好都唔定wo! hehe~)
不過呢首歌又唔同feel wo,兩男一女可以咁輕快咁唱出黎,好得意
或者唔應該太在意避免同人爭、甚至佢有冇男朋友都唔重要
我記得曾經有人同我講左d好"un"耳既野,佢話"鐘意一個人就應該俾佢知,等佢有多個選擇"
果陣聽唔入耳,不過諗一諗...又係wo
邊個付出多d就機會越大,我既愛情觀要開始進行微調
唔係話一定一次就結婚,全部人都係咁ga la,我做乜要成日harsh自己?俾人好惡咁話我成日搵老婆同要睇心理醫生....
不過無論點都好,我覺得大家要對得住人地(諗起eason首"跳蚤市場"!)
而家可能要走,我又可以俾個借口自己諗清楚
我返黎之後會好好地做我覺得應該做既野
如果妳要請我食lemon,咁我就食啦~ 反正我句" ich liebe dich"仲未有人聽過^^
係時候學下" how to like someone"
首先就要港大批我去exchange啦!
一年之後返黎,我最希望既仍然係同妳一齊(愈耐愈好啦,但我又知妳冇乜興趣同我一齊wo!鬼唔望你冇人追!獨市生意易搞d!好似好衰tim...但係俾妳搞到我拍拖機會大減wor!鐘意人原來有"機會成本" @_@'''''''''' silly but funny~)
我要努力!慢慢睇清楚條路點行,諗下master讀psy既話將來前途如何!
有一樣觀念要改!我唔應該將愛情classify as something which is of 2nd class importance,呢個世界好難介定乜別重要d,有diminishing marginal rate of subsitution ma~無論邊一方面都好,一樣要努力!
哈哈!我好似自己同自己講緊野~不過唔緊要bor~那個「妳」大概不會看到。反而我果班男性朋友就會睇到~ai~
ah eric哥!我唔係跟緊你講既野ga^^ i prefer有乜想講就講乜多少少~
不過有時緣份既野好難講,我始終係個港大學生呢~
而家講乜都冇用~睇下有冇得去exchane cin la~
嘉政又報~好o野~ haha~我地一個港大、一個中大o既老死話唔定可以在北京re-u wor~(如果你係乜乜就仲正!講笑姐~我呢d冇異性有人性既~哈哈~)
未必一定係"百份百感覺",但我一定唔要"最終輸給感覺"

兩男一女 ("百份百感覺"連線劇主題曲) - 方力申/李彩樺/陳曉東
很多愛 然而甚麼是愛 有過後 為沒有的期待
纏著至愛 同時能被愛 我未算貪心 小說也這麼記載
很多愛 誰人願轉讓我 人人談戀愛像人手牽手切磋
最後 無獎金 無獎品 得到些什麼 你又預備了答案麼
看 戀愛學問越愛便越難學
但求未負所托 交換快樂 有幸逛盡偶像王國
記住美麗輪廓
我們最終輸給感覺
大概當我遇上一個令我能迷戀
誰亦會 被迷魂並未在乎長與短
也許 我怕我最愛的隨時會轉
也許 失過戀 為求多些挑選
當我遇上一個令我能迷戀
可惜 多角戀 比戰地 更慌亂
也許 說過最愛我的隨時會轉
也許 不要閃 只要等
擁抱後再算
不拖手 我會怎麼樣過 人人談戀愛是否光陰太多
最後 誰得到 誰失手 不要估後果 你現在愉快過麼
看 戀愛學問越愛便越難學
但求未負所托 交換快樂 有幸逛盡偶像王國
記住美麗輪廓
我們最終輸給感覺
大概當我遇上一個令我能迷戀
誰亦會 被迷魂並未在乎長與短
也許 我怕我最愛的隨時會轉
也許 失過戀 為求多些挑選
當我遇上一個令我能迷戀
可惜 多角戀 比戰地 更慌亂
也許 說過最愛我的隨時會轉
也許 不要閃 只要等
擁抱後再算
大概當我遇上一個令我能迷戀
誰亦會 被迷魂並未在乎長與短
也許 我怕我最愛的隨時會轉
也許 失過戀 為求多些挑選
當我遇上一個令我能迷戀
可惜 多角戀 比戰地 更慌亂
也許 說過最愛我的隨時會轉
也許 不要閃 只要等
擁抱後再算

台長: 簡東拿
人氣(70) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文