24h購物| | PChome| 登入
2009-07-24 16:54:22| 人氣31| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

兜左個大彎

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台




頭先得閒, 清下電子郵箱的舊電郵

睇番好多跟美國舊同事的通信

發覺今日的我跟當年的我一樣

係一樣呀................................ 無進步過!

我一直在原地踏步...

 

當年同佢地講要如何進步, 希望達成甚麼甚麼目標...

到今時今日都未能實現

事隔三年...

只係有少少進步

 

不過

三年裡, 內心的渴望都無變過

呢樣值得慶賀

 

比起三年前, 我覺得自己勇敢左

是跟銀行存款上升左少少有關嗎???

 

現在的我, 有點似返回大學時

只想做有意思的事

只想看有益的書

只想聽有藝術價值的音樂

 

行左咁耐, 以為自己行遠左

點知只係兜左個大彎

去返同一個地方

 

或者, 我的目標根本就一早已定好

只係唔肯定

以為到外邊走走, 可以找到其他喜好

 

甚麼是長久的, 甚麼是值得我去花功夫的

甚麼事我一值都在重視的

一早已有答案

而答案今日被肯定

哈哈, 要咁耐才能被肯定...

原來我在浪費青春...

 

如果從大學開始, 就一直努力向著目標進發

可能我已超越今日的自己很多很多

做乜咁蠢

行左多耐先知

真係有早知, 無乞兒...

 

今日很有心機, 將想看的書名/作者名一一從電腦查出來

黎緊要把智識灌滿腦袋

因為我實在太蠢啦

台長: 狗主
人氣(31) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文