24h購物| | PChome| 登入
2018-08-14 20:30:46| 人氣447| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

I know you are busy.

推薦 5 收藏 0 轉貼0 訂閱站台



baby I love you.

I love you so much.
I want to stay with you for a long time.
Then, the center of gravity changed from sweet love to life.
I no longer pretend
The truest self in front of you.
Will be tired, it will be annoying,
Get angry with yourself or others.
You can't get used to this change.
But baby, a stable relationship is a necessary process.
You can do it, you are gentle and considerate.

Meow (*☻-☻*)
2018/08/14


我知道你很忙

寶貝我愛你。
我那麼愛你。
我想和你待在一起很長時間。
然後,從心從甜蜜的愛變成了生命。
不再假裝
在你面前是最真實的自我。
會累的,會煩人的,
對自己或他人生氣。
 
你不能習慣這種變化。
但寶貝,穩定的關係是必要的過程。
你可以做到,你溫柔體貼。

台長: Meow
人氣(447) | 回應(0)| 推薦 (5)| 收藏 (0)
全站分類: 男女話題(愛情、男女、交友)

我要回應 本篇僅限會員/好友回應,請先 登入
TOP
詳全文