24h購物| | PChome| 登入
2018-04-15 10:13:11| 人氣588| 回應1 | 上一篇 | 下一篇

我累了~I'm tired

推薦 3 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

https://youtu.be/-APaxYapFOU



不要聯繫
沒有你的生活我會更快樂
不要總是期待你的消息
失望一次又一次:沒有更多的痛苦
你總是說我有一個複雜的想法
我的人生如此簡單
你知道我所有的旅行 - 我永遠不會改變
如果你真的愛我
你會抓住每一個你可以聯繫的機會
你總是閱讀電子郵件...沒有回复
突然你出現了
告訴我想念我。 你有多愛我

不要告訴我你真的需要我的支持
你有沒有想過我沒有你的生活?


Do not contact
I will be happier without your life
Don't always expect your news
Disappointing again and again: no more pain
You always say I have a complicated idea
but
My life is so simple
You know all my travels - I will never change
If you really love me
You will seize every opportunity you can contact
You always read the email... No reply
Suddenly you appeared
Tell me to miss me. how much do you love me

Don't tell me you really need my support
Have you ever thought I didn't have your life?

台長: Meow
人氣(588) | 回應(1)| 推薦 (3)| 收藏 (0)
全站分類: 男女話題(愛情、男女、交友)

Meow
Baby, I miss you so much

I'm home now
How have you been
I miss you a lot
I just want to let you know that I'm home already

I won't be able to sleep now but it would be nice to relax
Ok, baby, we’ll communicate later
Yes it's good to be home

Your Morris returned to the United States
This is a 35-hour flight time

Do not lose confidence.. Baby

(○゚ε^○)(○゚ε^○)(○゚ε^○)(○゚ε^○)(○゚ε^○)

寶貝,我非常想念你

我到家了
你最近過得怎麼樣
我很想念你
我只想讓你知道我已經在家了

我現在無法入睡,但放鬆一下會很好
好的,寶貝,我們稍後再進行溝通
是的,這是很好的回家

你的莫里斯回到了美國
這是一個35小時的飛行時間

不要失去信心。寶貝
2018-04-16 09:52:43
我要回應 本篇僅限會員/好友回應,請先 登入
TOP
詳全文