24h購物| | PChome| 登入
2018-03-15 13:37:00| 人氣732| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

Do not give up any hope~不要放棄任何希望

推薦 5 收藏 0 轉貼0 訂閱站台


Dear baby: I miss you physically and mentally
No matter how the problem develops, we do our best! Waiting is the only thing we can do. I know this is a cruel war for you, but you have no choice.
I can only remind you, tell the lawyer, ask him to protect your safety and not get caught in more legal issues.
Don't be frustrated. Something is really not something you can control. You have tried your best.
This morning I will go to the big hospital to check the blood and let the doctor diagnose it. Then I will go to see these two banks.
After returning to the company in the afternoon, there will be two groups of visitors.
If you want to talk to me, I can talk to you.
Baby... No matter how you take care of your body, you must pay attention to this issue. You need good physical strength.
There are too many tests in life. Even if we are powerless, you have no choice! Can only advance
My favorite Morris
You have Marissa and Louis
You also have me
We all love you deeply

Love you~
March 15, 2018

親愛的寶貝:我想念你身心

無論問題如何發展,我們都盡力而為! 等待是我們能做的唯一事情。 我知道這對你來說是一場殘酷的戰爭,但你別無選擇。
我只能提醒你,告訴律師,請他保護你的安全,不要陷入更多的法律問題。
不要感到沮喪。 有些東西實際上不是你可以控制的東西。 你已經盡力了。
今天早上我會去大醫院檢查血液並讓醫生診斷。 然後我會去看看這兩家銀行。
下午回到公司後,會有兩組訪客。
如果你想和我說話,我可以和你談談。
寶貝...不管你如何照顧你的身體,你必須注意這個問題。 你需要良好的體力。
生活中有太多的考驗。 即使我們無能為力,你別無選擇! 只能前進
我最喜歡的莫里斯
你有瑪麗莎和路易斯
你也有我
我們都深深愛你

台長: Meow
人氣(732) | 回應(0)| 推薦 (5)| 收藏 (0)
全站分類: 男女話題(愛情、男女、交友)

是 (本台目前設定為強制悄悄話)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文