24h購物| | PChome| 登入
2018-03-11 08:22:14| 人氣606| 回應1 | 上一篇 | 下一篇

Miss your heart Deep as sea Dear baby~想念你的心 像海一樣深 親愛的寶貝~

推薦 5 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

 
晚安寶貝。

我非常想你,我希望你在這裡擁抱

明天我會主要在當地,但我會在早上去上班 我希望我們可以一起度過。

我很愛你

莫里斯 2018年3月11日


Good night, baby.

I miss you so much, I hope you hug here I will be mainly in the local tomorrow, but I will go to work in the morning I hope we can spend together.

I love you very much Morris March 11. 2018

台長: Meow
人氣(606) | 回應(1)| 推薦 (5)| 收藏 (0)
全站分類: 男女話題(愛情、男女、交友)

Meow
Dear baby

I also hope that I can accompany you to face this problem
You always spend your night alone.....

But fate is so cruel to us! If he makes us fall in love, why not let us be together
I hope you can feel my thoughts in my sleep. I feel sad now, I long for us to meet, but real life makes me gradually lose confidence! I changed my heart, as long as you have a good life, I do my best to assist you
親愛的寶貝

我也希望我能陪你去面對這個問題
你總是獨自度過你的夜晚.....

但命運對我們如此殘酷! 如果他讓我們墜入愛河,為什麼不讓我們在一起
我希望你能在睡夢中感受我的想法。 我現在感到難過,我渴望我們相見,但現實生活讓我逐漸失去信心! 我改變了我的心,只要你有美好的生活,我盡我所能協助你
2018-03-11 16:42:08
是 (本台目前設定為強制悄悄話)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文