24h購物| | PChome| 登入
2018-02-05 12:55:10| 人氣433| 回應1 | 上一篇 | 下一篇

I love you My dear baby

推薦 5 收藏 0 轉貼0 訂閱站台


My dear baby
How are you
it’s cold here but I’m sure it will get warm soon
I miss you 
Kids are growing fast! 
I'm getting old - Stress
I'm proud seeing who my little girl is becoming
I try to educate her so that when she come of age she can make the right decision. I wish you're close so that you can mentor her because mothers share a close bond with daughters
Baby it is not easy but I keep trying
Protect your body from cold!
I love you baby
I sleep first
I love you

2018/02/04

親愛的寶貝
你好嗎
這裡很冷,但我相信它會很快變暖
我想你
孩子們正在快速成長!
我變老了 - 壓力
我很自豪地看到我的小女孩正在成長
我試著教育她,以便她成年後能做出正確的決定。 我希望你近在咫尺,因為你可以指導她,因為母親與女兒有著密切的關係
寶貝這並不容易,但我一直在努力
保護你的身體免受寒冷!
我愛你寶貝
我先睡了
我愛你

台長: Meow
人氣(433) | 回應(1)| 推薦 (5)| 收藏 (0)
全站分類: 男女話題(愛情、男女、交友)

Meow
Good morning, darling
I think if we have children, he will be very beautiful, do you think?
Baby, 12 people in my hometown are frozen to death. No snow, but not so cold for many years
Baby My child started a holiday and I do not need to get up early. I hope my health will be alright
Marissa grew up a lot, but I think she should be a clever girl, her own thoughts, you have to be gentle on her, pay attention to her emotions.
Louis seems to be taller, he is as handsome as you
Baby, you have to pay attention to the body, your smile hidden pressure! I am sad! Dear baby, let's continue to find a solution, I will be with you
I want to sleep, I have done a lot of work! I'm tired
When I receive your photo, I am very happy, because I always miss you, you know, I love you
Good night, my dear baby

早上好,親愛的
我想如果我們有孩子,他會非常美麗,你覺得呢?
寶貝,我家鄉的12個人被凍死了。 沒有雪,但多年沒有這麼冷
寶貝我的孩子開始了一個假期,我不需要早起。 我希望我的健康會好起來的
瑪麗莎長大了很多,但我認為她應該是一個聰明的女孩,她自己的想法,你必須對她溫柔,注意她的情緒。
路易斯似乎更高,他和你一樣英俊
寶貝,你要注意身體,你的微笑隱藏著壓力! 我很傷心! 親愛的寶貝,讓我們繼續找到一個解決方案,我會和你在一起
我想睡覺,我做了很多工作! 我累了
當我收到你的照片,我很高興,因為我總是想念你,你知道,我愛你
晚安,親愛的寶貝
2018-02-06 11:42:34
我要回應 本篇僅限會員/好友回應,請先 登入
TOP
詳全文