24h購物| | PChome| 登入
2017-12-13 15:56:07| 人氣1,009| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

I LOVE YOU

推薦 3 收藏 0 轉貼0 訂閱站台


在合適的時間,遇見合適的人,
感謝上帝在最好的時間出現的最好的 - 你
謝謝你的出現,我的世界充滿了正能量,
充滿喜悅,充滿歡笑,
謝謝你的體貼讓我的世界變得簡單快樂,
感謝您對我的信任,
我會給你帶來快樂,
我會好好照顧你的,
我想我遇到了人生中的合適人選,
謝謝你給我幸福和安全
給了我這樣一個夢幻般的愛!

I love you
At the right time, meet the right people,
Thank God for the best that appears at the best time - you
Thank you for your appearance, my world is full of positive energy,
Full of joy, full of laughter,
Thank you for your thoughtful let my world be simple and happy,
Thank you for your trust in me,
I will bring you happiness,
I will take good care of you
I think I met the right person in life,
Thank you for giving me happiness and safety
Gave me such a fantastic love!

台長: Meow
人氣(1,009) | 回應(0)| 推薦 (3)| 收藏 (0)
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (本台目前設定為強制悄悄話)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文