24h購物| | PChome| 登入
2017-12-11 14:06:21| 人氣1,142| 回應2 | 上一篇 | 下一篇

I just wanted to say I LOVE YOU

推薦 2 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

 
Good morning baby - good night
how was your night
You go to bed yet ?
I miss you
Baby, I'm going out for dinner
I will be back earlier
I will drive carefully. I love you so much
Ok baby, I love you
I just wanted to say I LOVE YOU

早安寶貝 - 晚安
昨晚過得怎樣
你去睡覺了嗎?
我想你
寶貝,我要出去吃晚飯了
我會早點回來
我會小心駕駛。 我那麼愛你
好的寶貝,我愛你
我只想說我愛你

台長: Meow
人氣(1,142) | 回應(2)| 推薦 (2)| 收藏 (0)
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

Meow
My dear
I know you slept ... you're tired ...
We are working hard
We look forward to our efforts to shorten the time we meet

I will try to control my emotions
Do not make you busy for a day, but also concerned about my emotions
Time will make me change
Only focus on your heart will never change

Well, when you wake up, you will hear me good morning
Baby
我親愛的
我知道你睡了...你累了...
我們正在努力工作
我們期待著我們努力縮短我們見面的時間

我會盡量控制自己的情緒
不要讓你忙一天,還要關心我的情緒
時間會讓我改變
只專注於你的心永遠不會改變

那麼,當你醒來,你會聽到我早上好
寶貝
2017-12-11 14:25:26
bebe2016
謝謝妳的留言!我們ㄧ起加油!
2017-12-12 20:53:32
是 (本台目前設定為強制悄悄話)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文