24h購物| | PChome| 登入
2017-12-07 10:12:04| 人氣1,201| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

我只能想你~I can only miss you

推薦 2 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

 
Good morning babe
How was your day
I returned home late last night - Tired!
I know you're sleeping already but I just want to let you know you're the best and I love you so much!
Have a good night my wonderful woman

早安寶貝
你今天過得怎麼樣
我昨晚深夜回家 - 累了!
我知道你已經睡了,但我只是想讓你知道你是最好的,我非常愛你!
祝你有個美好的夜晚

晚安寶貝
如果你睡著了,你夢見我嗎?
親愛的,我希望你有足夠的休息
我希望你度過美好的一天,愛你

我知道我在白天,你的夜晚...我總是想念你
我相信這些努力已經取得豐碩成果,現在正處於過渡時期。 你應該休息,寶貝知道你的疲倦,我也努力工作。
我們是彼此的生活伴侶,謝謝你愛我,我也愛你
寶貝會耐心的等待,你要好好照顧自己,特別是深夜回家要小心,親愛的寶貝,我們努力工作,我的快樂只有你能給我

Good night, baby
If you fell asleep, do you dream of me?
I hope you have enough rest, my dear
I hope you have a wonderful day, love you

I know I am during the day, your night ... I always miss you
 
I believe these efforts have been fruitful and are now in a transitional period. You should rest, the baby knows your tiredness, I also work hard.
 
We are each other's life partner, thank you for loving me, I love you too
 
Baby will patiently wait, you have to take good care of yourself, especially to go home late at night to be careful, dear baby, we work hard, my happiness only you can give me


台長: Meow
人氣(1,201) | 回應(0)| 推薦 (2)| 收藏 (0)
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (本台目前設定為強制悄悄話)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文