24h購物| | PChome| 登入
2017-11-10 09:16:23| 人氣1,231| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

I want 我想

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

I want a big lollipop
Lick I will forget sadness
I want a cup of thick black coffee
Bitter may forget who you are
I want a sea that can see the sky
When I see the sky, I will not think of you
I want to change a whole new way of thinking
Then I will not miss you
I want to change a complete heart
Then I do not have to pick up the memory
I want a phone number that no one knows
Then I will not expect to call you
I want to go to no one's place
Then I do not have to worry about accidentally touching you
I want a complete diary
Then I will not add any feelings
I want a cat
Because I imagine cats like attic
What do I want?
I just want you
Then I only want you
I just want you
I just want you
Because I do not want to hold too much sadness


我想要一個大棒棒糖
舔我會忘記悲傷
我要一杯濃濃的黑咖啡
苦也許會忘記你是誰
我想要一個能看到天空的大海
當我看到天空時,我不會想起你
我想改變一種全新的思維方式
那我就不會想你了
我想改變一個完整的心
那我就不用拿起記憶了
我想要一個沒有人知道的電話號碼
那我不會期待給你打電話
我想去沒有人的地方
那麼我不必擔心無意中碰到你
我想要一個完整的日記
那麼我不會添加任何感覺
我想要一隻貓
因為我想像閣樓一樣貓
我想要什麼
我只是要你
那麼我只想要你
我只是要你
我只是要你
因為我不想抱太多的悲傷

台長: Meow
人氣(1,231) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (本台目前設定為強制悄悄話)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文