24h購物| | PChome| 登入
2017-11-07 11:23:45| 人氣824| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

Baby ... I'm just an ordinary woman

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

You tell me
I am always in your head
Because of distance ... we can not be together
I will always be your favorite baby

You tell me
Sorry, I was asleep
I miss you
my darling
I miss you very much because we did not spend time chatting
I hope everything will be back to normal
I also hope you do not get sick!
I miss your voice
Good night baby - I love you so much

dear M
Time and distance
Let me lose confidence
Waiting - let my love pass away

I can not find the reason for persistence
Do not tell me - I'm your only one
Life is tough - I am the only reason to support you
what about me
When I cry - where are you?
When I need a hug
I can only hug myself to pretend to be you

                                                            我親愛的M
你告訴我
我總是在你的腦海中
因為距離...我們不能在一起
我將永遠是你最喜歡的寶

你告訴我
對不起,我睡著了
我想你
我的寶貝
我非常想念你,因為我們沒有花時間聊天
我希望一切都會恢復正常
我也希望你不要生病!
我想念你的聲音
晚安寶貝 - 我非常愛你

親愛的M
時間和距離
讓我失去信心
等待 - 讓我的愛消逝

我無法找到堅持的理由
不要告訴我 - 我是你唯一的一個
生活是艱難的 - 我是支持你的唯一理由
那我呢
當我哭泣 - 你在哪裡?
當我需要一個擁抱
我只能擁抱自己假裝成你

寶貝...我只是一個普通的女人





台長: Meow
人氣(824) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (本台目前設定為強制悄悄話)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文