24h購物| | PChome| 登入
2003-02-09 18:06:22| 人氣25| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

探Miss Yuen~

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

去miss yuen拜年其實講就講左好耐架喇
不過終於, 經過多次既調時間呀, 就呀之後
終於我地都響初六果日上左去missy屋企拜年

Missy住響碧瑤灣…….我真係一次都未去過果頭,
我最遠都只係去過瑪麗醫院咋好靚呀個海景,
仲可以見到d船響度行…..好正
不過最衰果個數瑪港(Digital Harbor?! Cyberport呀!)擋住晒啦……
如果唔係可以望得仲多~!

果晚我地打邊爐~有好多野食……果隻有蟹子做芯既丸真係唔錯
下次見到又買d先……仲有missy仲請左我地食年糕添….好好食
不過missy好似只係食左少少…..有d唔好意思呀真係

而嘉泉又拎左果一d既家鄉特產土筍凍畀我地食
好食呀真係…..幾得意咁~^^不過可能有d人真係唔頂得順
包括都一樣係福建人既阿橙少~
(點醋好吃….好多!!!!)

雖然missy一早講左會蝕車錢, 而事實上又真係蝕左車錢
但係我覺得真係好抵呀哩一行
除左係多謝missy果餐之外
就係我仲”見識”左好多野…..
嘩……哩個世界咩人都有架原來~
名符其實既an eye-opening experience!

台長: 哇!~
人氣(25) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 社會萬象(時事、政論、公益、八卦、社會、宗教、超自然)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文