24h購物| | PChome| 登入
2003-10-29 01:50:42| 人氣26| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

隨筆...

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

後悔
o係我一生中大大小小都出現過好多次。每次都當我感覺到的時候,我都係唔識得點去補救。可能我覺得未必補救得好,又或者補救到又未必係一件好事...
夢想
我由細到大都係幻想多過望想,我D夢想通常都係人地想。我一向都無諗過大個左要做乜,做乜我又會開心呀咁。曾經都有諗過考消防,於是傻下傻下咁去考左,當然喇,最後緊係唔成功咁收場喇。到而家為止,其實我都係無乜人生目標,其實都幾失敗...
改變
我一生人的改變我都唔知多唔多,但我清楚自己有陣時都好易受人影響,好易有失入為主的感覺。講到現時為止影響得我最大的人我諗都係Celine。佢都改變左我好多o野,包括我的人生。佢令我有自信去repeat,雖然我的成績唔算太好,但都令我有一個讀中六中七的機會...
可惜
我無比心機考好個AL,我真係有D可惜,其實當我上到中六的時候,亦都係我進一步接近大學的時候,我真係想讀大學,不過英文真係我一個好大的障礙,我無信心可以克服到,所以我唯一的夢想都達唔到...

台長: 金刀
人氣(26) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 社會萬象(時事、政論、公益、八卦、社會、宗教、超自然)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文