24h購物| | PChome| 登入
2007-12-11 16:17:53| 人氣152| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

366日

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

12月8日 晴

一個應該慶祝既日子
但係無特別既慶祝
點解
蕃薯家長大駕光臨澳門
我梗係盡地主之誼啦
第一站: 龍華茶樓
一間相當古色古香既茶樓
一間只有遊客先光顧既茶樓
一間又貴又無service既茶樓

我地食左佢最出名既油雞
名符其實既”油”雞
佢其他野既賣相都唔多見得人
真係唔洗錢都要諗下先去

第二站: 賭場s
填飽左個肚
滿足左auntie既第一個願望
就去滿足佢第二個願望
我地第一個去”參觀”既賭場就係星際
係果度我地搵左今日既洗用
之後就永利,舊葡京,新葡京
今次係我第一次入新葡京
真係失禮

第三站: 馬埸
我記憶中兒時係經常去馬埸飲茶既
但係真正既馬場係點既樣
我今日先知

馬場其實係吸引佢地過黎既最大原因
依加滿足埋uncle既願望啦
佢買第一場馬就有收穫啦

之後我地無理佢
又去左剩係遊客會去既地方
第四站: 大利
嘩!他媽的
洗唔洗咁多人呀
未行到去就見到條人龍啦
我諗差唔多有成百人度等
三點半先有個飽賣
個飽有咩咁大不了呀
蕃薯排左幾個字
條龍郁都無郁過
最後豬扒飽就無食到
豬扒治就一人一份
之後我地再入路環買葡撻比uncle

去馬埸接左uncle
我地梗係去埋依加澳門最多人去既
威尼斯人啦
佢裡面既聖誕樹好靚呀
好有氣氛
我鍾意

最後一話: 寶石
我地咁岩坐返上次坐張䒷
仲撞到蕃薯舅父呀
今次寶石d野唔係咁得
無下次

8點30走人
澳門一日遊圓滿結束
我地陪左佢地一日
佢地滿足
我地開心





台長: 天澤月
人氣(152) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類 | 個人分類: 遊記 |
此分類下一篇:總結---台北之行
此分類上一篇:一日遊

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文