24h購物| | PChome| 登入
2004-06-04 02:32:44| 人氣49| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

The Day After Tomorrow

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日返左學校同Lab d師兄食飯,好耐都冇咁做過啦,不過氣氛都幾好。個Lab多左古仔同埋阿To終於都有返d生氣,之前真係好靜好靜架,係呢兩年來都未見過咁靜lor。之後食完飯返到lab就同師兄同兩個師弟傾左差唔多兩個鐘,原本係去搵Dr Kwong,但最後係lab到見到佢,都唔知同佢講咩好,有dead air 幾尷尬呀。

今日俾個師弟-即係古仔教訓同埋點醒左d野,佢都講得啱既,呢個世界只有想同唔想,想我就一早想左啦,但係可唔可以under 佢既壓力我就唔知,因為真係好辛苦,而且就算而家想都未必可能......

之後就同飛飛去左九龍灣個UA睇明日之後,原來德褔好大架,好似好多野行,不過睇戲前淨係得好少時間行。套戲都幾好睇,一直以來我都以為地球暖化既過程同埋災害都係慢慢地不知不覺地進行,總之就唔會係短期內造成套戲上面咁快既冰河時期,當然我到而家呢一刻都唔知個影響係急性定係慢性,但係保護我地既地球真係好重要架,而呢套戲值得我地諗下呢樣野。

雖然早兩日先脫智慧牙,但係今日我就好正常地食野啦,只係食得慢d jeh,死飛飛就話我" normal means abnormal, u know, all people have 腫脹 but u do not, so abnormal u r "唔腫係好架,講到我好唔正常咁。

台長: 貓貓

您可能對以下文章有興趣

人氣(49) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文