24h購物| | PChome| 登入
2005-02-04 13:08:31| 人氣18| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

大久保

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

尋晚我地又去大久保喇
原來我地都係咁鍾意哩個地方
尋晚食得我好飽好飽呀
一起勢搏命咁叫到成桌都係
D紙一張一張係咁畫
臨到最尾話LAST-CALL都唔執輸-------叫啦
仲有好多野我見都未食過每樣叫D又試下
甜品有我至鍾意既奶黃春卷
上次去食我叫左但係冇黎到搞到我冇得食啊
結果就係因為一個貪字攪到成桌都係
叫左唔食好似浪費左又怕俾人話
嘩!! 食到我地丫飽死人呀
食到要解皮帶鬆鬆先~~
因為我囉食唔晒仲要叫咁多,真係辛苦晒你囉^^


唔係呀唔係架.............
尋晚因為BOOK左果段時間而遲左上去
咁正常一坐低就會起勢咁叫先架啦
點記得叫過咁多邊D未黎齊喎
食下食下又黎一樣心唸死喇大濟喇
哩樣好似早早之前叫架宜家先黎
咁.............岩岩叫既咪
灌徹始終唔浪費,第二個國家既人冇野食我地唔可以o徒野
不過我都係食淨左少少咁o者^^


食完飯行左陣唸住去買對鞋俾亞B
上次睇左尋晚行開去買點知冇亞B size喇
好得意好靚仲幾型囡架 ~喔~噢!
行到另一個商場俾我見到件幾岩你心水想要既衫
哈哈!尋日先話完要買樣你鍾意既野俾你
終於買到囉好野開心嘛
走咯!!
約左個朋友仔返屋企之前去擢番野
唔好太夜又凍可能阻住佢睇電視添
真係好多謝哩個朋友仔亞.................(唔開名喇^^)
妳對我真係好架勒,抵錫丫

台長: 傻囡
人氣(18) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文