24h購物| | PChome| 登入
2004-03-04 22:13:00| 人氣12| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

續.............

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

唸下~
兩個剌身加一個火鍋再加我地自己寫既野
陸陸續續咁上桌面
弊喇,唔可以浪費架好衰仲好折墮架
頂硬上都要食晒
食到我地,好飽好飽仲好辛苦哩^^
都知我啦,見到鍾意食就係咁叫唔識叫停
而且大久保唔係成日有人同我去丫嘛
幾大都擦番餐勁啦
仲係任叫任食添
所以叫左幾多自己都唔知
我好努力架喇,自己叫既野都差唔多食番晒冇浪費啦
燒雞翼,墨魚丸,天婦羅.......
我都攪掂晒喇~
不過呢........如果呢...........
你地再叫我去呢我都唔會抗拒架
因為我鍾意食呀,記得喎^^

台長: 傻囡
人氣(12) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文